BLÄUH!

Vilken morgon, vilken dag!
Som ni ser i förra inlägget snöade det imorse när jag vaknade. Snön ligger kvar fortfarande..


hehehehehhee hehehehhehehehhe hehehehehheh

Man kanske inte ska vara alltför privat i sin blogg. MEN! Jag vill ha medlidande så jag öppar upp mig själv nu.. Utöver denna härliga morgon med snöstorm, har jag fått urinvägsinfektion. Trodde jag skulle kunna bota det själv med en massa vätska men natten vart olidlig. Kunde inte somna för det gjorde så ont!
Så fick ringa vårdis imorse, som hade stängt?! JUST IDAG! KANOOOOON. Fick åka till kära Norrfjärden istället och fick meducin på en gång.
Så nu hoppas vi det blir bättre!

Nu ska jag blåsa håret och laga middag.
Mina tvättdagar (de dagar jag tvättar håret, gör det bara två gånger i veckan, det mår håret mycket bättre av! och bli mycket mindre fett) blev skeva denna vecka. Tisdagmorgon - fredagmorgon brukar det vara. Men nu vart det tisdagkväll och torsdagkväll.
Men come on! Hade ju idrott och svettades som en galning.. kändes äckligt att inte tvätta det då =/


peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0