Det är lördag och jag ser fotboll.

I många år har jag funderat på olika ilands-problem.
Ni vet, typ.. att vakna fem minuter innan väckarklockan ska ringa, att ha en sten i skon, att komma på att man glömt mobilen, att missa bussen... Ni fattar?
Jag kom på ett nytt problem idag. ATT BYTA TOARULLE! fyfan vad jobbigt det är... usch.

Sitter förövrigt och kikar till på Hammarby-Syrianska. Hejar lite i smyg på syrianska.
Hoppas också giffarna går upp i allsvenskan, vore grymt roligt! Och Timrå går det också bra för. Härligt det är med sport..!

Tog en bild på mig själv som jag vet ni kommer älska. Tänk på denna nästa gång ni bajsar!


NU: Fiolen och Lucas. Kanske Lost?

peace

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0