God bless you!

Jag har tänkt på en sak.
Definitionen av ensamhet är väl när man nyser och ingen säger "prosit"? Det tycker jag i alla fall.
Tydligen inte alla andra, för det är inte alltid mina vänner som sitter bredvid mig säger "prosit" när jag nysit. Taskigt.
Förra terminen frågade en klasskompis om jag hade tix, bara för att jag alltid sa prosit så fort någon nysit.
Eddie vet vad jag pratar om... djävulen tar en ju om man inte säger det! Det vet ju alla!

Sen behöver man ju inte nysa på folk... random folk... par på gatufesten till exempel.
Vad nu det hade med saken att göra...

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: sanna

hehe, bra att axel dricker hardcore:)men sofia, köpa ut, är inte sånt ooolaaaaagligt?

haha, tänkte på eddie och den där gången så fort du började skriva om prosit, så bra:)

2010-10-12 @ 18:03:46
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0