Har inte riktigt bestämt mig om detta är en god morgon...

Har fått ett allvarligt problem. Tidigare var det inte så stort problem, mest lite roligt. Men nu har det gått överstyr.
Axel snarkning. Han väcker mig på natten för han snarkar så högt. Hittills hjälper bara om jag rullar över honom på sidan, istället för på rygg. Men det är ju lite bökigt. Nån som har tips på hur jag kan få han sluta snarka???????

Igår gjorde jag egna chips. Det var ungefär tre av tjugo chips som vart bra, men jag tror jag vet hur man gör nu, tills nästa gång!

En till fråga. Är jag dum i huvudet eller pratar ni i sundsvall också såhär?
exempel:
Hur spelar du SOM? (frågan är alltså, säger ni i sundsvall också "som" efter vissa frågor?)
Vad flinar du I? (säger ni "i" efter vissa frågor?)

Jag är nog lite knäpp.

GRATTIS LUCAS 21 ÅR! Nu får du vara med i min coola klubb för alla 21åringar!



fred
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Tove

Nej. Vi pratar inte så! Vi säger inte heller PÅ stugan. Haha, varför lägger norrlänningar till onödiga ord (som/i) när de tar bort viktiga bokstäver i andra ord?!



'itt istället för INTE

bil'n iställer för BILEN



osv... Svara på det du!

2010-10-07 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0