last night in my casa.

Imorgon 08:45 bär det iväg mot Sundsvallet. Framme ca 16:00.
Trist bussresa, men förhoppningvis en trevlig vistelse i hemstaden. Fast jag kom just på, är det verkligen min hemstad nu? Det låter kanske hemskt, men känns inte som att jag ska "hem" denna gången.
Kommer sakna min lägenhet, mitt hem. Det är ju här jag bor nu. Jag är ju rätt hemmakär också, så kommer bli lite saknad.

Nog för att jag nu kommer ha svinigt roligt i Sundsvall, det har jag alltid.
Men, det har skett en förändring. Jag bor i Öjebyn nu. Det är mitt hem... nu.

Var och åt middag hos hojnas (heheheheheh) föräldrar ikväll. Så himla mysigt och god mat! Dom hade får som jag fick hälsa på, och två hundar och en katt som jag också fick mysa med. Dit vill jag fara nån fler gång!


ha ett bra lov pitebor! och vi ses imorgon sundsvallsbor!

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0