söndsvall?

Jag saknar min stad och längtar hem.
Sanna är i sundsvall i helgen. Och Lilli är inte i sundsvall i helgen. Borde väl vara ett gyllene tillfälle att åka ner? Hehe.
Skämtåsido.. det suger att det bara går bussar (alt flyg till sthlm som senare tar mig till sundsvall) hem. Och att det kostar lika mycket som att åka bil, men tar typ dubbelt så lång tid (obs! överdrivet..).

Jag villeeeee heeeeeem juuuuu :(

Ha en bra helg i sundsvall. I will miss yaaaah.
Själv ska jag gå in till Öjebyn och hänga med coola 15-åringar som just börjat röka. Eller är dom 12 nuförtiden?

peace
/sofiasniper


typ 2005?

Kommentarer
Postat av: kicki

fatta hur mycket Sundsvall saknar dig då!!!! <3 När tror du att du kommer hem nästa gång, inte förän jul?! Gaah, då dör jag Sofia!!!!

TIIST<3

2010-10-13 @ 16:23:22
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0