and lame-o was his name-o

I förrgår skänkte jag pengar. Till barncancerfonden. Jag som aldrig skänker pengar (för jag har ju inga)... tänkte om och tänkte rätt. Inte mycket, men ett litet bidrag. Det värmer i mitt egna hjärta och förhoppningsvis i någon annans.

Lycka och hälsa före pengar. Det anser jag i alla fall.


För övrigt känner jag mig så jävla less så jag tror jag bajsar ur munnen snart.
Hahahhaha. BAJS!
Har ni sett det avsnittet av southpark när dom äter med stjärten och bajsar ur munnen?! HAHAHAH. kvalitéshumor!
OBS! jag skrev det där första om less så jag bajsa ur munnen utan en tanke på south park, det kom jag på sen.

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0