black eyed peas

Så här.
Jag sökte almu (allmän musik) med sång som första instrument. Vad fick jag göra förra terminen? Spela piano.
När denna andra terminen startade antog jag att dom inte hade tagit in fler sångare eftersom vi redan var typ sju som hade sång. Vad händer? Två nya sångare tar dom in.
Ena nya sångaren sätts i en ensemble utan några andra sångare, så hon får lead. Vad händer i min ensemble? Vi blir tre sångare, varav den nya får sjunga lead.

Detta ger mig absolut ingen utveckling.
Och ja, jag har gett klagomål/önskemål om ändringar men inget har skett.. "ni är vuxna människor som måste lära er arbeta med olika individer" får man som svar, typ.
Har väl inget med dom nya sångarna att göra, dom ska ju också få sjunga. Men när jag gått över en termin och inte fått sjunga nåt, när jag sökte på sång, känns det inte särskilt rättvist.

saknar vårshowen. saknar sundsvall.



peace
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0