facerape

Jag ska inte vara sån. Eller jo det ska jag.
Mitt kontokort funkar aldrig på ica, men alltid på coop. Vad försöker någon säga mig? Coop är bättre? ja.

Snart har jag lunch, sen matte. Andragradsfunktioner, nån som kan och vill? Jag fattar noll... Matte alltså. Natukunskap alltså. Varför har man inte lektioner som "hur man blir rik" eller "nu åker vi utomlands".

Igår hade jag och Axel en mysig dag


han kostar 999kr som lina så fint kommenterade

bjöd han på middag för vi gjorde en deal i sommras. vi satsade på varsitt lag i fotbollsvm, dens lag som kom längst fick bjuda den andra på middag. han valde spanien... den lurken.


nu ska jag snart gå och äta palt!

fred
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0