GAAH

Vilken träningsvärk jag hade igår, efter idrotten åkte vi till laserhallen i piteå och galet vad jobbigt det var! Benen och ryggen var helt körda igår. Och armarna. Snacka otränad :D

Btw, tror någon måste läst min blogg ang bussarna. Det är gratis kollektivtrafik i piteå denna vecka haha!

Alltså jag har börjat drömma mardrömmar svinofta.. Varför?! Vaknar helt svettig eller typ med jätteont i magen. Inatt drömde jag att jag och några till på skolan hamnade på en fest. Där var det två mentalfall som vägrade låta mig gå från festen. Alla mina vänner försvann och plötsligt var bara jag och en av de galna killarna kvar och han hade en pistol, tack och lov vaknade jag precis då.
Igår drömde jag också att jag skulle bli dödad. Någon tjej som lät mig testa olika yoghurtar, och jag fick en med dill i och då skulle jag dö.
VAD HÄNDER!? skitjobbigt ju. Jag som brukar skryta om att jag aldrig drömmer mardrömmar... Någon som vet vad det kan bero på eller vad jag kan göra åt saken?!

peace
/sofiasniper

måste bara visa lucas (och lite mitt) nya spel, dock-öl! ni kan ju fundera ut vad det går ut på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0