Låt mig berätta en historia..

Jag ska berätta om mig själv.
Jag bor själv i en lägenhet, själv, för första gången.
Jag bäddar sängen nästan varje morgon. Jag diskar efter mig, varje gång jag ätit. Jag viker in kläderna i garderoben när jag tar av mig dom. Jag plockar upp allt från golvet som är ivägen. Jag torkar bordet efter jag ätit, fastän jag använder bordstabletter! Jag tvättar en gång i veckan (i mån om tvättider). Jag gör matlådor, ser till att jag har mat i frysen och kylen.
Damn bois and gurls, jag till och med källsorterar! Och då pratar vi, kompost, plast, kartong, och ja, det mesta som går att källsortera.
Var det någon som trodde att jag skulle bli såhär vuxen en dag jag också?
VUXENPOÄNG!

här får ni tre bilder från igår




peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0