pinsamt!

Pinsamt att sverigedemokraterna är (för tillfälle) med i riksdagen.
Just nu faller min ilska inte på att blåa alliansen leder, utan att sd kan få så många röster. Jag skäms.

En notering om man sitter på facebook såhär under valvakan. Alla som röstar blått, skriver inget i sin status om tragiken över sds alla röster, utan är mer kåta på att vinna valet. Pinsamt! Trodde faktiskt blåa var mer anti sd.. men verkar inte vara något dom reagerar på.

Skäms just nu över Sverige. Ge mig pengar så jag kan fly landet.



peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Det ligger fan nåt i det där... Har inte heller sett nån som röstat blått som bryr sig om sds intrång i riksdagen :(

2010-09-20 @ 09:31:00
URL: http://lejonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0