En sundsvallsuppdatering kanske!?

Påskdagen idag då. Har träffat sötaste Wille idag, på dryga ett år. Världens gladaste unge tror jag?

Igår målade vi ägg hos Linda, drack lite öl i värmen och hann med en sväng på krogen. Dansade med Lilli och Julia.
Ursäkta, men hur ser tjejerna ut på krogen nuförtiden? Ingen klass, ingen värdighet. Där visar man nästintill allt. Jag må låta gammal, men man kan fan klä sig snyggt eller sexigt utan att se billig ut.

Det är så jävla nice med sommarvärme ute, hoppas det håller i sig i veckan när vi drar söderut till Stockholm. Där ska jag kolla på bikini, linnen och lite annat.
Sen blir nog valborg i Sundsvall i alla fall. Jag och Axel kände att det vore nog mysigast ändå :)

så nu vet ni

puss,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Pärlan

ja visste väl att ni skulle komma hem till valborg <3

2011-04-26 @ 22:02:07
URL: http://lifeofpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0