runaway baby

Haha. Fyfan vad dålig jag är på fotboll. Men det är så himla roligt! :D Hade det på idrotten, yey. Vi förlorade med ett mål. Lyckades få in ett mål faktiskt, men det var nog mest tur. Nåja!

Har precis solat med Maria. Nu blir det dusch och mat. Sen måste jag göra läxa :)

Igår hände en rolig sak. Måste skriva upp det, mest för min egen skull.
Dorotea och Maria kliver in i hissen, medan jag ska gå till min lägenhet. Jag ropar
"Vi kanske ska käka middag ihop. Vad ska ni äta?"
Hissdörren hinner stängas.
Hissdörren öppnas igen. Dorro och maria ropar i kör
"BANAN!!"
Hissdörren stängs igen.

Det var roligt.

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: dorotea

känner bananlukt här! :D:D

2011-04-07 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0