stöckhölm

Har varit i Sorunda och hälsat på Elisabeth med familj. Wilhelm är så söt. Jag vill äta upp honom typ.
Sen har jag blivit besviken på stockholm, för jag hittar inte sånna linnen jag vill ha. Däremot hittade jag en bikini för 900kr, värt! Naht. Köpte den inte, önskar mig den i födelsedagspresent.
Vi har sett Erik Grönwall, och druckit öl med Axels bror.
Igår var vi på något som kallades open book. Man målar bilder tillsammans, genom att skicka runt ritböcker och så får man sudda eller måla vad man vill i en minut.
Idag ska vi äta middag med Sanna.
Smarta Sofia glömde kameraladdaren i Sundis, så jag har inte kunnat ta några bilder alls typ. Men ska försöka idag, kanske batteriet vill samarbeta med mig :)
peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tove

Det där med open book lät ju skitkul ju!!

2011-05-01 @ 21:27:11
URL: http://ensallsyntfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0