they dont care about you darlin'

Det finns ett fenomen här i Öjebyn. På vårkanten, typ vid den här tiden, stannar bilar längst vägen och tittar på fåglar. Mycket underligt. Första gången jag såg alla bilar stå vid vägkanten undrade jag vad fan dom gjorde. Sen såg jag kameror och stora fåglar på ängarna.

Häromveckan förklarade jag detta fenomen för Maria när vi åkte förbi precis när bilarna brukar stå. Bara dagen efter åker jag förbi själv, och jag ser årets tre första bilar stå vid vägkanten. Smsar såklart Maria som finner detta lika lustigt som jag.

Berättar hela storyn för Dorotea någon dag efter allt detta inträffat, varpå hon säger:
"Jag och Erik stannade och tittade på dom fåglarna igår..."

vad ska man säga?


här får ni en idolbild på mig


pz,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Pärlan

hahahahaha =D

2011-04-20 @ 20:39:06
URL: http://lifeofpearl.blogg.se/
Postat av: dorotea

haha var faktiskt jag mamma och pappa :D men är väl lika mobbat ändå..

2011-04-21 @ 17:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0