12 december

GRATTIS LINDA PÅ DIN DAG! Jag är ledsen att jag inte kan fira din födelsedag tillsammans med dig, men jag tänker på dig och äter en kexchoklad och firar här uppe. 
snyggast i stan?

Är ledig idag, har städat och tvättat.. Eller tvättar ännu! Smutsig fia.. har inte tvättat sen jag flyttade upp. Tur man hade med sig... typ fem tröjor. FRÄSCH! Men underkläderna har jag faktiskt vänt utochin. Så ni behöver inte tycka jag är äcklig.

Imorgon far jag med Gustav till Boden. Lite roadtrip och lite miljöombyte. Åker tillbaka på onsdag igen, för då jobbar jag.

Igår stängde jag helt själv. Huuuu så mörkt och läskigt det var. Tyckte jag hörde folk hela tiden. Visade sig vara en fläkt. Tur. 

SNÖ!

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0