God kväll!

Det är inte långt kvar till jul nu hurrni. Sjukt det känns! Tiden går fort fort fort. 
Jag är lite hängig, har haft lite feber tror jag och nu ont i kroppen och hsalen osv. Inte kul. Särskilt inte när man vill jobba så mycket som möjligt så man kommer in i jobbet. 

Var bjuden på middag hos Camilla igår, en tjej som jobbar här på dundret också. Så jag Theres och Camilla åt en jättemysig middag. Magnus, som precis börjat i baren kom förbi en sväng också. 

Nu ska jag se lite julkalender tänkte jag. Har inte sett ett avsnitt..

bilder

taget från köket upp mot hallen (th) och sen fortsäter trappan upp mot mitt sovrum (tv)


lite sv köket till höger och dörren in på theres sovrum. 


köket och vardagsrummet


camilla som hade ordnat supergod middag


mys hos camilla


fred,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Tove

Julkalender är ett måste! Jag tror man är vuxen när man inte vill se den längre. Akta dig för det! Kram

2011-12-06 @ 18:38:33
URL: http://ensallsyntfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0