tandläkare

Två dagar i rad har jag nu varit hos tandläkaren här i Gällivare. För jag har tydligen problem i käften. Inflamerat tandkött och måste dra visdomstand.
Tandsköterskan lutar sig mot mig så mitt huvud snuddar hennes bröst hela tiden. Obehagligt. 

Har även vid tre olika tillfällen (återigen) hört att jag är så lik nån. Vaktis sa Sandra Bullock, en ny bartender sa hans ex och Malina (med vänner) sa Sandra Bullock och Robin i himym. 
Sånt jävla familiar face jag haaaaar dåååå. Boring.

Stugan vi fått är jättemysig. Och imorgon ska jag och Theres för första gången ses lite. Jag jobbar nämligen kväll då, som hon alltid gör. KUL!

Pics

min arbetsplats

utsikt från hotellet

granen

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Tove

Du liknar ju alltid snygga dock, klaga inte! ;) Dra en visdomstand är ju inte kul, men ganska skönt att få bort det onda... Då vet man ju att det aldrig händer just där igen. Men bunkra med Ipren.

2011-12-02 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0