Foo fighters?

Idag ska våran ensemble köra "my hero" med foo fighters. Jag ska sjunga. Lol.

Sitter och lyssnar på Ken Ring. yeah. han är så TUFF!
TARE LUGNT! säger han på ett sånt sätt så alla bara.. tare lugnt, liksom.

Typ världens finaste väder ute. Sol och ganska varmt. Ska ta bild ifall jag minns. Mamma har skickat upp min kameraladdare TACK. Den var i sundsvall. :)

På framnäs finns ett så kallat "tio-fika" och ett "två-fika". Och det är precis vad det låter som. Klockan 10:00 är det fika och klockan 14:00/14:30 är det fika i matsalen.
Imorse hände något revolutionerande. Jag var på tiofikat... HOS JONAS. WÖÖÖH! Han bjuppa på kaffe. Schysst kille det där!

hejdå,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Aina

Majgaad vi har också 10-fika, loves it! Fast våran fika är mellan 9:40-10, men det är ändå 10-fika!

GREJEN var iaf. att vi borde hålla på den traditionen när vi kommer upp/ner till Svallet också.

Mer 10-fika åt folket!

2011-02-01 @ 20:45:55
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0