God Morgon!

Hade ställt klockan på halvnio, men minns inte ens att den ringt. Kroppen måste ha velat sova längre. Vaknade för en halvtimme sen :)
Tänkte snart gå ut och gå, ska kolla om någon är vaken och vill följa med.

Igår fyllde en kille vid namn Pontus år. Han spelar trummor på poprock och är från (typ) göteborg. Alltså är han jätteglad, jämt!
Det var en jättetrevlig kväll, tills slutet då alla delade upp sig. Då gick jag och la med! Lagomt vid två.

Drömde inatt att Lina sa att jag var "så jävla jobbig". Så var jättearg på henne när jag vaknde!! Haha.

Frulle? jatack!

peace,
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Lina

Fan vad alla drömmer om mig då! Julia drömde också om mig, jag är poppis :)

2011-02-21 @ 13:47:20
URL: http://lejonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0