längesen sist?

Kom just hem från idrotten, slut i benen kan man ju säga liksom bah typ. Jag bara undrar liksom.

Ser framemot helgen som kommer. Imorgon ska vi ha tjejtacos, sen ska vi på challenge och se poprockarna spela Hellacopters, ROCK! Jag kommer vara chaufför :)
Och på lördag ska vi repa, eftersom vi har spelning nästa helg i Luleå. Sen på kvällen ska vi ha lite klassfest. Ska väl vara chaufför då också :)
Sen tänkte jag baka bröd på söndag om jag har orken! Yey!

Vi har en liten matcirkel här i fagotten nu. Det är roligare att äta tillsammans så vi äter numera alltid middag ihop, ett litet gäng. Hihi. Ikväll blir det hos Sandra!

peace out YOYOYOYO

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0