veckorna går så fort!

På måndag är det alla hjärtans dag också, för er som glömt det! Fast jag tycker det är liiiite fånigt att man på en viss dag ska säga att man älskar sina närmaste. Ska man inte säga det varje dag?
Aja.

Har totalt flippat in på hoffmaestro igen. Toknöter dom dygnet runt. Har ni hört our song? Den är grymt fin. Funderar på att köra den på ensemblen, eller lite på fritiden...
http://www.youtube.com/watch?v=vyjvUuHYuK0

Snart ska jag åka till Boden med Jonas, Jonte, Erik och Arvid. Ska hälsa på Jonas vänner och moster och mormor hade jag tänkt!

Lite reklam sådär då.. lördagen 5/3 spelar almu unit på kafé fröjd(en?) i Luleå. Mellan 11-15.. kan säga närmare om jag vet exakt tid. Men kom gärna och kolla. Annars spelar vi nog någon kväll, veckan efter på skolan.

trevlig helg,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0