blir lite less.

Överallt finns det reklam "så blir du smal till sommaren", "blir av med celluliterna fort"
Jag är lite less. Jag kanske är fet. Jag kanske har celluliter. Jag kanske vill ändra på det, men man får ju fan ångest av att det står överallt som ett krav att jag Måste!

Jag kan härmed hjälpa er som skiter i alla dessa dieter och sånt.
Om du vill ha det jävligt gött:
Käka pasta till middag varje dag, med mycket ketchup. Vad du har till spelar ingen roll, sålänge det är pasta.
Är bröd till frukost, med ost eller grönsaker på. Jävligt underskattad frukost.
Chips eller godis nästan varje kväll är ett måste!
Och så alkohol varje helg, det är mycket fina och goda kalorier.


Så! varsågod.

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0