brädspel ftw

Idag har jag lärt mig att usas vad-fan-det-nu-va-fågel är en vithövdad kungörn... eller var det havsörn? Shit the same.
TP från -99 lär ungdomar sånt, eftersom vi själv inte tycker sådant är nödvändigt att kunna.
Settlers har vi också spelat, det är grymt. Nästan så jag vill stanna några extra dagar för att kunna spela det några fler gånger..
Men Axel ska jobba imorgonnatt, och det är så trist att åka buss själv.

Alla bilder från jullovets början till slut, kommer in på fredag kanske. Då har jag tillgång till min (NYA!!!!!111one) dator och kamerasladd. Det är nog en del bilder som kommer dyka upp.

En vecka har spenderats här i Svall och det har gått alldeles för fort.

Välkomnar 2011 och hoppas alla får ett bra år!

cya suckers
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0