jag är ledig imorgon

En kungsörn och i örat, är lika ospecifika svar.
En vithövdad kungsörn och mellanörat är lite specifika svar.

Varför fick vi då fel och killarna rätt? Kommer inte kunna släppa det här.

Igår vann jag däremot, i poprock-spelet. Eller jag och jag.. Mitt lag. TVÅ GÅNGER! Och jag var i olika lag, med olika personer. Så det måste ju berott på mig. Eller? Näe. Så ego är jag inte.
MEN! Jag är en liten tävlingsmänniska, när det kommer till spel.


snodde bilden av Eddie, men eftersom det garanterat är fler som läser min blogg så måste jag ju lägga upp den här om jag vill att bilden ska bli sedd.

God natt,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, oj, råkade boka "fel" månad;) men bummer, att vi alltid ska åka om varandra. vilket datum planerar du då? om jag inte jobbar kan jag ju alltid åka hem en gång till

2011-01-10 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0