med risk för att låta gammal..

Vilken tur att vi har facebook! Och mobiler såklart. Men facebook är lite annat.
Sen jag flyttade till Piteå.. (eller ja, sen första kompisen lämnade sundsvall kanske) har jag kunnat ha stenhård koll på varenda en. Se bilder på hur dom bor, se bilder på deras vänner, läsa om hur dom klarat en tenta eller fått ett jobb.
Ah okej. Bloggar är också lite nödvändiga för detta.

Nu är jag bitter för jag hittar inte min kameraladdare.. känns som att det är nåt spänt mellan den och mig.
För er som inte vet så var den borta i drygt ett halvår. Dök upp hemma hos Sanna den gången. Tvivlar starkt på att den är där nu.
Ska leta.

peace,

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, vore fantastiskt om den var hos mig nu också, gärna här i sthlm:)

2011-02-01 @ 01:11:37
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0