snart är veckan slut

Vart typ sjuk igår.
Zayo, min granne fyllde år. Så vi blev bjudna på fika. Men där kände jag att jag inte mådde bra. Kände mig febrig, hängig, ont i huvudet och så vidare.. Så jag gick hem och sov i tre timmar. Vaknade, mindre febrig men fortfarande hängig. Men kunde inte somna förrän halvtre.. Så jag är sjukt trött nu. Har ont i halsen och ryggen och huvudet.
Detta kommer bli en härlig dag...

Såg get him to the greek igår

Den var bra! Två scener fick mig att rent asgarva faktiskt, trots att jag mådde crap. Så störd på så många sätt. Haha! Aja, se den! Jason Segel som producerat den, ni vet Marshall från How I Met Your Mother (HIMYM!)

Nu ska jag måla

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0