ännu mer ont i benaa och halsen!

Tack till tanten som kom sista timmen på jobbet och behövde jättemycket hjälp, det gjorde att timmen gick superfort. Söt var hon också. Fast hon trodde jag hade ett sugmärke på halsen. Som alla andra också tror. NEJ jag har inte jäkla sugmärke på halsen (omg hur gammal tror ni jag ääääär?!). Det är skabb. Eller nåt... klias gör det.
syns det?


Sen blev jag arg igår. Jag hatar lagerhästar som är för höga för att komma in på lagret. Så var det sagt.

Ikväll blir det att umgås med Bodenbor. Dom är bra.

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: lilli

erkänn nu att det är ett sugis! inget att skämmas över ;p saknar dig jätte mkt, och tänker på dig ännu mer :D

2011-07-16 @ 18:57:16
Postat av: Maria

Läste "Det är skabb. Eller nåt... Klas gör det."

Det var konstigt.

2011-07-17 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0