boden alive och jobb

Var på alive i lördags. Det var faktiskt riktigt roligt :) Kul att träffa alla vänner och sen se gyllenhammar. Fick åka med Dorros föräldrar hem till lule så det var riktigt snällt och skönt att få komma hem! :)

Jobbet går bra, eller... så bra som det kan efter knappt en vecka. Mycket att lära sig på kort tid. Man känner sig lite dum när man frågar hela tiden, men annars lär man ju sig inte.
Det som känns mest jobbigt är när folk kommer och frågar typ "vars ligger närmaste toalett?" eller "Vars ligger indiska?". Vad ska jag svara? Jag vet ju lika lite som dom.. Haha. Det blir alltid "Ja tyvärr jag är inte härifrån så jag vet inte heller, du kanske kan fråga i butiken brevid!".
Kanske ska ta mig en sväng om runt stan och försöka lära mig den!

I övrigt så längtar jag hem , supermycket. Skulle göra lite vad som helst för att få vara hemma, om så bara en helg.. Men det går ju inte. All work work. Saknar er sundsvallsbor <3

vad säger ni? magtröja? jag törs då inte använda den utan ett linne under. men jag försöka vänja mig, det är väldigt fint. men jag känner mig naken!


peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Tove

Det gör jag! Utan linne! Men det tog två månader ;) Och Lilli sa åt mig att "Vi visar inte magen". Haha! Det ÄR fint.

2011-07-21 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0