en vecka senare..

Jag vill bara gråta hela tiden för jag saknar sundsvall och vännerna så otroligt mycket. Allt blev så annorlunda efter skolan tog slut och jag blev "fast" i jobbet. Att inte ha eget boende eller alla vänner omkring mig. 
Helgen i sundsvall var det bästa jag kunde göra. Hade så otroligt roligt och jag tror allvarligt inte jag hade klarat en dag till här uppe om jag inte for ner. 

Nu är jag bara i valet och kvalet hur jag ska göra. Vad är bäst/värst? Att stanna kvar, tjäna pengar, utan vänner och vara helt beroende av andra, eller åka ner till sundsvall utan nåt att göra och inte ha några pengar...
Aja. Fotboll nu.
Go sverige!
kram,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Dorotea

gå med det som gör dig lyckligast, alltid bästa vägen!

2011-07-14 @ 02:37:46
Postat av: Kicki

Jag vill ju absolut ha dig hem, men tänk på det vi pratade om! Stannar du kvar så har du lättare att få jobb sen i en annan stad, du tjänar pengar och kan faktiskt göra någonting i höst ;) Det är bara några veckor kvar.. du kan ringa oss varenda dag om du vill! <3 Ladda hem nya filmer och serier varenda dag så håller du dig sysselsatt..

Vill ju såklart ha hem dig.. men klarar du detta så klarar du allt :) Jag älskar dig!

TIIS<3

2011-07-14 @ 11:26:50
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0