fridaaay

I denna stad måste man ha kontanter för att åka buss. Det hade jag glömt.
Hade tänkt cykla till jobbet, men kom på imorse att jag kommer vara helt död efter jobbet så det är bättre att ta buss. Har inga kontater men den assnälla busschauffören lät mig åka.
Vad händer?
Efter jobbet inser jag att nästa buss hem går två timmar senare... så jag får Gå hem! Tänkte ta en genväg för jag tyckte det var en bra idé när jag hade så ont i fötterna. Jag går vilse...
Jävla bra dag va!
Sa jag att jag var less?

Nä en öl på detta skulle ju vara fint men icke. Ska sova!


Väck mig... när det kommer en bra dag. Typ om tre veckor!

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting 
Men jag vet allt om dig för du har varit min 
Du är nån annan nu i och för sig 
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

har jag nämnt att jag har världens bästa musiksmak?!

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0