trött i benaaa

Alltså barn.
Kom en unge idag och skulle handla av mig. Så sträcker hon fram pengar och jag räknar.
Jag: det fattas en femma..
Ungen: Jaha... men det har jag inte
och tittar sen på mig helt tyst.
Man bah, nähä, haha, vafan ska jag göra då?

Sen en rolig sak. Jag bor ju som sagt hos min kusin Sara. Hennes sambo har en 20årig son som också bor där. Han och jag har rum brevid varandra och det finns inga dörrar. Han börjar jobba 04:00 på mornarna, och ställer därför klockan på 03:00.
Men han vaknar inte av väckarklockan. Inte de första 20 minutrarna i alla fall. Och den piper oavbrutet, resten av huset vaknar. Men han vaknar, EFTER typ 30 minuter. Hur kan man sova med pipandet så länge och SEN vakna? Jag fattar inget. Haha.


Vad skulle jag göra utan er? <3






Kommentarer
Postat av: Kicki

mwah! <3 me love you!

2011-07-15 @ 22:16:04
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, väckarklockan är åh så jag! på nyår hade vi folk som sov i mollys rum, andreas kom då in och stängde av min väckarklocka för att han vaknade av den, haha

2011-07-17 @ 23:32:22
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0