110620

Ey jag såg massa artister igår. Eric Saade, Danny, Swingfly & Christoffer Hiding mfl.
Det var rix fm-grej på kallax. Dom hade också flygshower på dagen, riktigt fett. Känner att det är sjukt ovärt för miljön, men måste erkänna att det är sjukt häftigt alltså.

Bah regn ute, vad är grejen med det? Jo svensk sommar. Drömde inatt att jag och två till (minns inte vilka) skulle åka utomlands. Är fett sugen på det, men har noll pengar.

Idag har jag styrt upp lite i mitt liv,  ni vet sånt där tråkigt man gör när det regnar. Betalar fakturor man inte kunde ignorera bort, ringer samtal man glömt men måste göra osv.

this is me today, puss


pz,

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0