dagen före.

Imorgon börjar jag jobba, och jobbar sju veckor framåt. Monsterpasset jag börjar med, 08:45-19:10! peeengar!

Har installerat mig lite hos Sara nu. Ska packa in lite grejer i garderoben bara. Härligt :)
Idag har jag badat med Sara och Elias i en pool. Det var riktigt härligt väder. Imorgon (när jag ska jobba) blir det tydligen ännu bättre. Well well.

Igår var jag i boden, hälsade på mormor och Sigge.
Sen hängde jag med värsta sköna duuudesen, Jonas, Jonte och Simon. Fredrik och Ida hängde ett tag också, skall icke glömmas :) Vad skulle man göra utan vänner liksom? Synd att alla är så utspridda bara.. =/ Borde haft en racercykel så jag kunde pendla mellan alla städer.


peace,
/sofiasniper

en solig sommardag bah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0