EY!

Dag två är avklarad. Hann med att sola lite på eftermiddagen också, efter jobbet.
Lindex har erbjudande nu, tag tre, betala för två, på ALLA trosor. Så pass på!

Träffade en likasinnad idag. Jag gick ensam från jobbet och nös ljudligt. Då sa en kvinna prosit till mig. Det värmde i hjärtat. Fast jag brukar inte säga det så tydligt till okända, jag vänder mig lite åt andra hållet och säger det lite tyst, nästan som ett tix.

Jag vill ha ett par högklackade skor men det är inte snyggt , för hur kul är det att bli längre än sin pojkvän och två decimeter längre än typ alla jag känner? Nae. Inte okej.

En kompis på framnäs har släppt några låtar på spotify. Jag bara totalfastnade för deras band! Lyssna på denna youtubelänk och gillar du det så sök "hildas gitarr" på spotify så kommer dom upp!


pz,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: dorotea

ang skor, insåg idag att jag faktiskt kan börja använda till och med mina högsta klackar för erik är ju så lång ändå :D känns najs, lider med dig, hatar korta pojkvänner..

2011-07-01 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0