midsommarhelgen är över!

Firade midsommar i Siknäs, det var trevlig. En massa folk var där, vi spelade fotboll, åt sillunch (obs! inte jag, jag gillar inte sill!) och spelade musik, och kort och bara njöt. Vi hade även tur med vädret så det var ju nice.
Igår var vi och badade innan några av oss satte oss i bilen och rullade hem. Sov mest hela dagen igår, det tar på krafterna att fira midsommar..

Idag funderar jag på att shoppa lite kläder från lindex, måste ju ha lindexkläder när jag jobbar. Eller måste inte, men det känns bättre så tycker jag =)

Eftersom jag inte skrev igår så vill jag bara påminna er alla, att igår var det två år av enorm saknad av en av världens största profiler. Michael Jackson.


fotbollsspelande på midsommar


Pontus, Fagge och Olov innan sillunchen


therese med kransen

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0