14/3

Jag tror typ det är maj ute, klär mig så. Horigt ni vet, lättklätt.
Nej jag skoja. Sån är inte jag. Men ni vet, vårjacka, vårskor, inga tjocktröjor. Fryser ju ihjäl varje gång jag går ut. Det är ju bara typ.. 2 grader ute?! GAH! Långkalsnger? Ja tack!

Sundsvall var helt underbart. Älskar Sundsvall.
Åt tacos tre dagar i rad, måste vara mest populära rätten i vårat gäng.
Sen när vi såg Eddie spela fotboll, bråkade dom på plan, DRAMA! Det var kul. Eller ja, nä kanske inte.
Såg hela melodifestivalen. Josip och Lilli tycker Saade är så söt, så vi andra var tvungna.
Snott två bilder, av Lilli och Sanna.



ses i påsk

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kicki

JAAAA VI SES I PÅÅÅÅÅSK!!!! <3

2011-03-16 @ 18:30:51
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0