hejpa

Nu har  vi spelat på kafé fröjd i Luleå. Det gick jättebra.
Och för er som inte var där filmades det och det togs en massa bilder. Ska lägga upp här såfort jag fått allt :)
Jätteglad att släkten (mormor, moster, Sara, Elias och Tommy!) kom och kollade. Och såklart är jag jätteglad att Axel kom också. Känns roligt när man får spela för någon liksom :)

Nu har jag tagit lov. Ska till kusin Sara på middag och se melodifestivalen (yeey....) ikväll och sen i veckan far jag ner till Sundsvall. Kommer inte ha ork att höra av mig till alla, alt inte komma ihåg att höra av mig till alla. SÅ! Hör av er till mig, ni som befinner er i Sundsvall och vill hinna träffas :)

puss,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vill titta på dig! Fast jag har MASSOR att göra dygnet runt i skolan. När är du hemma, vilka dagar? Jag ska visa dig min lägenhet. Vi kan ha liten bjudning här :)

2011-03-06 @ 10:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0