home.

Vet ni någon som provocerar mig?
Man kör bil, på motorvägen eller e4an (fattar fortfarande inte riktigt skillnaden..heh..), på gränsen till lite för fort. DÅ! Kör en bil om en, waaaay mycket fortare än dig. Man hinner snegla in i bilen lite snabbt när den kör förbi. Och vad ser man?! Småbarn, lekandes i baksätet. Småbarn, sittandes i bilstol. Spela roll! Småbarn?!
Det ska då fan mycket till innan jag utsätter småbarn för såna hastigheter på vägarna. Även om jag som förare är jättebra, så finns det idioter bakom ratten.
Visste ni att dom flesta olyckor i trafiken beror på; inget bälte, för höga hastigheter och rattonykterhet?
Tänk på det!!

Jag längtar bort. Jag vill inte bo i varken Piteå eller Luleå nu. Jag stannade på framnäs en termin för länge känner jag nu. Jag är färdig med den skolan. Jag skulle ha slutat när det var på topp. Nu tar jag alla chanser jag får, för att komma därifrån.
Jag tycker Piteå och Luleå är lite för litet. Om Sundsvall är incest är Luleå och Piteå en enda stor familj. Hehee. Nu fattar ni kanske inte vad jag menar, men skitsamma. Jag fattar.
Alldeles för mycket text i detta inlägg. Här får ni bra musik istället.
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home

peace,
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Kicki

jag förstår dina tankar... du vet ju mina tankar nu! hrfm! ;)

TIIST<3

2011-03-27 @ 22:29:14
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0