imorgon är det helg OCH LOV!

Åkte till Lule igår och kollade på spelningar. Det var awesome. Synd att det var så lite folk bara. Tog med kameran för att ta bilder men såklart var batteriet slut..
Idag hade almu (det jag går..) spelning på skolan. Är man någonsin 100% nöjd med en spelning? jag tyckte det gick dåligt, för min egen del alltså.. men men! Nu är det gjort. Blickar framåt till lördag då vi har nästa spelning.
Café fröjd klockan 12:00 i Lule, för er som har vägarna förbi :)

En bild från repet igår


livet känns bättre när det är vårväder ute. Eller hur?

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Önskar att jag hade vägarna förbi

2011-03-05 @ 00:44:47
URL: http://lejonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0