its freaking sunday :O

Gud nu längtar jag till påsk. Då ska jag ju till Sundsvall, och veckan efter fortsätter jag söderut mot Stockholm.
Har inga bilder från förra våren, då jag och Axel var i stockholm. Men det var en jävligt mysig resa :)

För er som undrar har jag nu lyckats söka högskola. Det var krångligt. Framförallt att prioritera.. Vad vill jag!? Men nu är det gjort i alla fall. Så nu får vi se vart och om jag hamnar i höst!
Vad ska jag göra om jag inte får jobb eller kommer in på någon utbildning?! Huvaligen.

Igår fixade vi lite present åt mormor som fyller 80år. Det tog på mina krafter, somnade halvelva igårkväll haha. Men vi tog kort på oss fyra barnbarn hon har. Det var roligt att ha kusinerna samlade.


kalas idag för Axels bror Jakob! Nice

peace,

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0