kvinnornas dag!

Jag vet inte riktigt hur man ska fira en dag som denna. Förutom att man kan kombinera det med en semla eller två! Men vet inte om det är så kvinnligt. Kanske ska jag måla naglarna eller satsa på att bli chef. Kanske få förhöjt studiebidrag? Jag vet inte jag.

Imorgon bär det av söderut, till södra norrland och underbara Sundsvall. Ett helt event på facebook har skapats pga detta - "Tacomys för sniper". Sniper är då jag och mina vänner och jag ska äta tacos hemma hos lilla ägget! Mums.

Idag börjar också nedräkningen tills jag får träffa bästis. Den jäkeln har ju flyttat till Linköping och imorgon är första gången jag befinner mig i Sundsvall och uan att hon befinner sig där. Det känns jobbigt.. så nu räknar vi ner tills påsk så vi ska ses <3

en bild från i lördags. jag ser lite drömmande ut, passande! Eftersom låten var "dreaming of you" av the coral!

fr v: alexander, evelina, maria, sofia och robin
längst ner: söt bäbis i rosa som gav mig en snorkråka!


peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kicki

ÄLSKLING!!! Nedräkningen har börjat... jag kryssar dagar i mitt huvud och längtar ihjäl mig efter diiiiig!!

TIIST<3

2011-03-09 @ 21:59:50
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Kicki

ÄLSKLING!!! Nedräkningen har börjat... jag kryssar dagar i mitt huvud och längtar ihjäl mig efter diiiiig!!

TIIST<3

2011-03-09 @ 22:00:26
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Kicki

ÄLSKLING!!! Nedräkningen kan börjaaaa! jag har redam börjat kryssa för dagarna i huvud ;) längtar ihjäl mig efter allihop och speciellt efter diiiiiig!!! ;D

TIIST<3

2011-03-09 @ 22:02:07
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Kicki

ÄLSKLING!!! Nedräkningen kan börjaaaa! jag har redam börjat kryssa för dagarna i huvud ;) längtar ihjäl mig efter allihop och speciellt efter diiiiiig!!! ;D

TIIST<3

2011-03-09 @ 22:02:17
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0