måndag

Har suttit ute i solen idag. Försöker jobba på en liten bränna, hehe.

Det är lan på framnäs, och jag är i Luleå!! Jag längtar till lanet.. fast jag fick inte vara med den här gången heller. Mobbad_tjej89. Men jag ska sitta på sidan, som förra gången. Det kan vara roligt också haha. Och så ska jag tvinga dom att få vara med och käka lanpizza. Och dricka cocacola (Obs! riktig, ingen cola zero eller light!) framför ögonen på dom som går på GI, hehe. GI och lan liksom... doooh :D

Den 20e april har vi spelning på skolan igen. Det ska bli roligt. Fast jag vill repa en massa mer innan det känns okej :) Så, ni som har vägarna förbi.
Onsdag 20 april 10:30 på Framnäs i Aulan.

nu ska jag se tv

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kicki

men när kommer du hem då? 21a april? :D <3

2011-03-28 @ 18:47:57
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: sanna

vad hände med jolt cola då?

2011-03-28 @ 22:25:52
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0