scary shit

Mördarleken.
Det är on!
Vi har alltså börjat med en lek där man ska "döda" folk med olika vapen på olika ställen.
Man får dra tre lappar, en med ett namn på, en med ett verktyg och en med en plats på.
Så jag kan tex dra "Maria" "bok" "parkeringen". Då måste jag utföra mordet på det stället med det vertyget på henne. Lyckas jag (innan någon dödat mig) får jag hennes lappar och ska då döda hennes offer. Den som efter en månad dödat flest vinner.

Alla är på sin vakt, och fick just samtal att första killen just skett. Haha!
Man är sjukt osocial, blir livrädd om någon går mot en och vägrar följa med folk om dom ber en gå till ett särskilt ställe.
Jag uppdaterar er senare hur det går...

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0