tyck jag är äcklig, göre rå!

Jag har alltid varit lat. Eller "bekväm" som låter lite bättre..
Här i Min egna lägenhet har jag varit väldigt noga med att städa och sånt därnt. Men jag vet inte vad som hänt.. Jag har ändrat taktik.
För det första tycker jag själv att jag har städat men alla andra tycker det är stökigt (!?). Sen har jag börjat ignorera problemen.
"Oj, osten har möglat... men om jag låter den vara kvar kanske den möglar bort? Nice! Då slipper jag ta i den"
Men osten försvinner aldrig, tvätten viker sig inte, lägenheten städar sig inte.

Dålig taktik.
Ska skaffa mig en Maria istället.


peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Aina

Samma här jag vill också ha en Maria. Och en José också för den delen, satan vad fint jag skulle ha det! Vi kanske ska bo i kollektiv sen, med José och Maria? :) PUSS

2011-03-29 @ 22:09:06
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0