vänskap <3

Tänkte nu skriva om mina lite nyare vänner, som jag lärt känna sen jag flyttade till Piteå. För er som vill veta vilka dom är :)

Jakob Grünberg:
Vi började samtidigt i samma klass. Vi var dom "två nya" i klassen. Han är en go' och gla' göteborgare! Han har tyvärr flyttat dit igen och slutat på skolan. Men han är en av mina närmaste och bästa vänner sen jag flyttade upp. Han är påhittig och vi gjorde alltid roliga saker när vi umgicks!

Simon Jonasson:
Han har också familjen i Sundsvall, så vi brukar åka hem tillsammans ibland. Han, jag och Jakob var en oslagbar trio när vi alla gick på skolan. Han har också slutat, men bor kvar i Piteå, så vi umgås ibland även nu. Han är timråfan och jättesnäll och rolig. Han är partyprinsen nr1, och vi har haft många roliga kvällar ihop!

Joakim Holmström:
En av de mest härliga människor jag mött. Han är ärlig och väldigt omtänksam. Han har också slutat på skolan men bor kvar i Piteå. Vi umgås inte lika ofta längre, men har alltid lika roligt när vi ses. En person jag alltid vill hålla kontakten med.

Maria Johansson:
Hon började i min klass i höstas, och bor på skolan. Och jag siktade in mig från första början att bli hennes vän. Och det är jag riktigt glad för att jag gjorde. Hon är så himla snäll och gullig! En trygg människa som man alltid har roligt ihop med. Sen är hon grym på musik också.

Dorotea Lidman:
Första gången vi träffades konstaterade vi att vi skulle bli bra kompisar. Och att vi blev! Vi har sjuk humor och sjuka tankar, men vi tänker jävligt lika och det gör det roligt. Hon är från Piteå och bor inte på skolan men är här och umgås med oss nästan jämt. Jag tycker hon är en riktigt skön person!

Lucas Carlsson:
Den första personen jag blev nära vän med i höstas. Vi har haft många roliga och allvarliga samtal, och han är en jävligt lätt person att prata med. Han är snäll och accepterar alla olika människor! Det gillar jag.

Jonas Nordqvist:
Typ skönaste människan! Han är så jävla snäll med alla, och vill att alla ska vara med! Han ställer alltid upp! Alla är lika mycket värda i hans ögon. Och han skulle aldrig påstå att han är bättre än någon annan. Plus att han är grymmast på musik, en naturbegåvning.

Erik Sävström:
Rocker från norrtälje. Basist med basröst! Han litar jag på i alla väder och känner att jag kan prata med om allt! Vi delar det stora intresset av southpark och har spenderat mycket tid tillsammans på att titta på det. Grym vän helt enkelt.


Så, nu kanske ni har en liten bild av vilka jag umgås med!

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: dorotea

tusse du ;D "JAG BRYTER KAN VI SLUTA VARA SÅ JÄVLA ROLIGA?!"

2011-03-29 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0