vänskapen <3

Tänkte skriva kort om mina vänner här, för er som undrar vilka dom är, hur vi känner varandra och hur länge vi känt varandra och sådär. Tar de närmaste vännerna nu (och bara vänner, inge släkt eller annat!). Så känn dig inte som min ovän ifall du inte nämns här.

Ida Andersson:
Gick på samma dagis, Solhaga, och sedan Haga tillsammans. Vi var som helan och halvan när vi var små. Vi gick även hela grundskolan tillsammans. Vi har sjukt många roliga barndomsminnen ihop. Vi är fortfarande bra vänner, fast hon bor numera i Linköping och jag i Piteå så vi ses på lov och dylikt i Sundsvall. Världens gladaste tjej!

Kicki Hägglund:
Också dagispolare! Sen grundskolan. Sen hade vi ett glapp under gymnasiet då vi inte umgick lika mycket men det tog vi igen efter gymnasiet. Vi har alltid bott grannar och hängt på sommrarna. Och hon är en av mina verkligen närmaste vänner! Hon är skitrolig, lätt att prata med och jag kan vända mig till henne om vad som helst.

Lina Rumm:

Närmaste granne till höger i Sundsvall. Har känt varandra sen lill-ettan. Vi har rest till Gran Canaria ihop sjukt många gånger. Och vi förstår varandra på ett bra sätt! Man behöver inte säga meningen fullt ut, utan den andra fyller liksom i. Många barndomsminnen med henne också. Haha!

Linda Beckman:
Blev min allra närmaste vän i åttan tror jag, när vi både hade en period då vi tyckte Anders Svensson var grymt snygg! Sen har vi hållit ihop sen dess. Men vi lärde känna varandra i lill-ettan, och alltid bott jättenära varandra. Med henne delar jag hela min utveckling från barn till rebellisk ungdom till "vuxen". Vi har många interna skämt, och skämtar för det mesta. Men hon är den med fötterna på jorden och många erfarenheter så man vet att man kan fråga henne om allt.

Sanna Simonsson:
Lill-ettan även här! Vi har gått i samma klass i nio år. Var väl aldrig direkt bästa vänner eller hängde särskilt mycket då. Men efter gymnasiet vart det dessto mer, och det är jag superglad för. Typ den smartaste jag känner, men också en med fötterna på jorden och tillitsfull. En vän man kan lita på helt enkelt!

Elisabeth Lilliroth:
Träffade henne förmodligen första gången när jag var liten bäbis. Men vi började väl umgås nån gång efter henne student, då jag var ca åtta år. Det är ganska stor ålderskillnad men vi har umgåtts så pass länge så det märks inte så mycket längre. Hon har väl varit en slags förebild många gånger. Coolaste mobilen, nyaste tv-spelet, finaste kläderna osv. Nu är hon min första närmaste vän som fått barn, och det är skiiitroligt tycker jag :)

Tove Gulliksson:
Vi började i samma klass i sjuan. Och nånstans där började vi hänga också. I högstadiet åt vi glass, hängde på donken, gick på stan, pratade skit osv tillsammans. Eftersom vi nästan är släkt och våra föräldrar känner varandra bra har det blivit ett särskilt band till henne, för mig. Vi ses inte ofta, umgås korta stunder när vi har tid, Men det räcker!

Liliana Söderberg:

Möttes på gymnasiet, och vi vart inte superpolare direkt. Vi var ganska avvaktande men när vi väl släppte stoltheten eller vad det nu var så vart vi jättebra vänner. Hon betyder enormt mycket, och är en av de lättaste människorna på jorden att umgås och prata med. Älskar hennes familj och pojkvän och känner mig ibland som en del av den :)

Julia Blixt:
Också gymnasiepolare! En av världens roligaste människor. Vi är mycket lika på många sätt och därför tror jag det blev så lätt att komma nära varandra. Hon betyder enormt mycket, och är den jag ringer när jag behöver muntras upp. Julia är liksom min försvunna tvillingsyster, thats it!

Eddie Nilsson:
Lillis pojkvän, hennes fel att vi känner varandra. Haha! Sjukt bra vän som jag delar många minnen med. Lugn mogen kille som gillar musik, som jag! Men också jävligt rolig, och smart. Jag gillar att skvallra med Eddie, han säger bara roliga saker och är så nyfiken. En bra kille som man vet vars man har helt enkelt.

Aina Azlan:
Vi lärde känna varandra på gymnasiet. Hon är en av de roligaste människor jag mött, trots att hon är Ångebo! En vän som växt mer under åren och det är nu på sista tiden vi börjat hänga mer, och det är hur kul som helst. Hon är spontan, ärlig, mogen fast samtidigt inte för vuxen. Har alltid roligt med henne.

Josip Koscic:

Började i samma klass på gymnasiet, precis som Aina Lilli och Julia. Umgicks väl inte så jättemycket då, särskilt eftersom jag bytte linje där efter ett år. Men han och Julia har alltid varit bra vänner och därför har han alltid varit med. De senaste åren har jag lärt känna honom bättre, och det är kanske en av världens snällaste! Han vill alla gott och skulle aldrig såra någon medvetet. En rolig, härlig kille man bara vill krama.



Pitekompisarna tar vi en annan gång, nu har jag skrivit alldeles för mycket snälla saker på en och samma gång. hahaha!

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kicki

Mwah! <3

2011-03-20 @ 14:56:23
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Lilli

Oh värsta fint skrivet av dig!! om alla! blev hur glad somhelst bebis! kom hem snart så vi kan pilla varanndras anus

2011-03-21 @ 10:00:44
Postat av: Pärlan

naaaaaaaaaaaaw

2011-03-21 @ 10:07:50
URL: http://lifeofpearl.blogg.se/
Postat av: julia

Åååå vad glad jag blir! Du är bäst!!! PUSS

2011-03-21 @ 10:10:56
URL: http://blixtensbodega.blogg.se/
Postat av: ed

That was amazing!!!11111oneone

2011-03-21 @ 10:14:14
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: Aina

ÅH SOFIA!!!! Hur bäst är inte du då? <3

Amaziiing!

(sen för att tillägga: inte ÄR Ångebo, VAR ångebo!;)



LOVE!

2011-03-21 @ 10:18:51
URL: http://ainaiexil.blogg.se/
Postat av: Josip

Sofia <3 totally made my day :')

2011-03-21 @ 11:43:25
URL: http://dosomethin.blogg.se/
Postat av: Lina

<3

2011-03-21 @ 15:36:12
URL: http://lejonlina.blogg.se/
Postat av: sanna

Åh, sötaste du är då:) puss!!!

2011-03-27 @ 22:09:47
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0