110526

Ni vet när man får en sån idé, som håller i två veckor. När man bestämmer sig för att börja träna.
"Nu jävlar ska jag bli fit. Ut och springa några gånger i veckan".
Såna idéer får jag rätt ofta. Sist var i söndags. Jag skulle ut och springa i kvällsolen. Ja, den idén höll kortare än någonsin. I full mundering, redo för att ta en springtur, kom jag ju på att jag var sjuk. Förkyld. Hade haft feber några dagar innan.. Suck.

Bilder från skolfesten
(vi hade ganska tur med vädret, blåsten syns ju inte på bild, och störtregnet undvek jag att knäppa kort på)

efter brännbollen. klas jonas och arvid chillar i solen

marre och dorro

ett bevis att jag hade klänning! tillsammans med finaste

david och lucas vid solnedgången på udden. vilket moment

vi tre igen

lite mys på taket. lucas klas dorro och jag. david tar kortet

Det var en rolig fest, som tyvärr fick en del dåliga konsekvenser. Men det behöver jag ju inte nämna :)

pz,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0