brevid ditt namn, står ett namn till

Hade glömt hur trist det är i Öjebyn. Alltså det är ju svinkul att vara här med alla mustiga vänner. Men sen då? Varje kväll är ju same same, finns inget att göra i en sån liten by. När det inte går bussar och ingen har pengar.

Sen märker jag det extra väl eftersom skillnaden är enorm från Stockholm, som jag spenderade lovet i.

Nä, funderar på att gå ut på en promenad. Man lever längre om man motionerar mycket läste jag nånstans nyligen. Och när jag dessutom inte har pengar till mat så jag äter mackor till middag kan det säkert vara bra att röra på sig lite, för att kompensera onyttigheterna.

Sen slänga i mitt ett sömnpiller och slagga. Puh. Ork it - som dom säker i pittteeee.

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0